Ota yhteyttä Fortumiin
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä vaihteeseemme, puh. 010 4511. Alta löydät eri yksiköiden yhteystiedot.
Asiakkaille
Puhelinpalvelumme palvelee ma–pe klo 8–17 numerossa 0200 19000 (pvm/mpm).
Ulkomailta soitettaessa +358 200 19000.
Yrityksille
Yrityspalvelu sähkön yritysasiakkaille palvelee ma–pe klo 8–16 numerossa 0200 19100 (pvm/mpm).
Asiakkaille
Puhelinpalvelumme palvelee ma–pe klo 8–17 numerossa 0200 19000 (pvm/mpm).
Ulkomailta soitettaessa +358 200 19000.
Yrityksille
Yrityspalvelu sähkön yritysasiakkaille palvelee ma–pe klo 8–16 numerossa 0200 19100 (pvm/mpm).
Usein kysytyt kysymykset
Miten saavun pääkonttorille?
Fortumin pääkonttori sijaitsee osoitteessa Keilalahdentie 2-4, rakennuksen Länsiväylän puoleisessa osassa. Suosittelemme saapumaan meille julkisilla liikennevälineillä tai taksilla. Jos saavut metrolla, on lähin asema Keilaniemi. Lähimmät bussipysäkit sijaitsevat Länsiväylällä, idän suunnasta tullessa Karhusaari ja lännen suunnasta Karhusaarensolmu.
Miten voin hakea sponsorointia?
Sponsorointi- ja lahjoituspyynnöt Fortumille voit tehdä täältä löytyvän ohjeistuksen mukaisesti.
Käsittelemme hakemuksia säännöllisesti ja otamme yhteyttä niihin kohteisiin, joiden kanssa haluamme keskustella jatkosta.
Puhelin- tai sähköpostitiedusteluihin emme valitettavasti voi vastata.
Kenelle voin ilmoittaa sähkökatkosta?
Sähkökatkon sattuessa ota yhteyttä paikalliseen sähköntoimittajaasi.
Täältä löydät tarkemmat ohjeet siitä, miten toimia.
Fortumin yrityspalvelu sähkön yritysasiakkaille palvelee ma–pe klo 8-16 numerossa 0200 19100 (pvm/mpm).