Sama Oma Fortum -tunnus käy netissä ja sovelluksessa
Oma Fortum -tunnusta voit käyttää kirjautuessa Oma Fortum -verkkosivuille sekä ottaessasi käyttöön Oma Fortum -sovelluksen.
Oma Fortum on kotiasiakkaillemme suunniteltu palvelu, joka toimii sekä mobiilisovelluksena että nettipalveluna. Samalla Oma Fortum -tunnuksella käytät helposti molempia palveluita.
Kaikki sopimukseesi liittyvät palvelut yhdellä tunnuksella. Sama tunnus Oma Fortumiin netissä ja sovelluksessa.
Seuraat energiankulutusta helposti Oma Fortum -sovelluksessa sekä verkkopalvelussa.
Kotisi hyvinvointisovellus kulkee mukanasi kaikkialle.
Oma Fortum -tunnusta voit käyttää kirjautuessa Oma Fortum -verkkosivuille sekä ottaessasi käyttöön Oma Fortum -sovelluksen.
Oma Fortum -verkkopalvelussa hoidat turvallisesti omaan sähkösopimukseesi liittyvät muutokset ja seuraat kotisi energiankulutusta monipuolisesti. Kirjaudut omille sivuillesi sivun oikeasta yläkulmasta.
Helppokäyttöinen sovellus näyttää esimerkiksi sähkökustannuksesi ja -kulutuksesi. Lue Oma Fortum -sovelluksesta
Löydät nyt kaukolämmön kulutustiedot, raportit ja laskut uudesta Heat Online -palvelusta. Uudistuksen johdosta kaukolämmön uudet kulutustiedot eivät enää päivity Oma Fortum -palveluun. Vanhat tiedot näkyvät Oma Fortum -palvelussa 31.3.2023 asti. Kirjautuminen kaikkiin online-palveluihin tapahtuu samoilla tunnuksilla.
Jos teit sähkösopimuksen asiakaspalvelussamme, sinulle on mahdollisesti luotu tunnus samassa yhteydessä. Silloin riittää, kun vaihdat salasanasi. Vaihda salasana
Jos käyttäjätunnusta ei vielä ole (käyttäjätunnus = sähköpostiosoitteesi), voit luoda sen itse. Luo Oma Fortum -tunnus
Henkilöasiakkaan Oma Fortum -tunnuksen luontiin tarvitset verkkopankkitunnuksesi. Jos käytössäsi on mobiilivarmenne, voit hyödyntää myös sitä.
Salasanan voit vaihtaa täältä: vaihda salasana
Jos sähköpostisi on muuttunut, tai muusta syystä haluat vaihtaa käyttäjätunnuksen, voit vaihtaa sen täältä: Käyttäjätilin tietojen päivitys (HUOM! Tämä toiminnallisuus on väliaikaisesti pois käytöstä. Päivittääksesi käyttäjätietojasi tai jos unohtunut salasana-toiminnallisuus ei toimi sinulle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme)
Huomaa, että käyttäjätilillä tehdyt päivitykset koskevat vain Oma Fortum -tilisi tietoja. Jos päivität sinne sähköpostiosoitteen tai muita tietoja, ne eivät vaihda asiakastietojasi, joiden perusteella esimerkiksi lähetämme sinulle sähköpostia tai muuta postia asiakkuuteesi liittyen. Asiakastietojasi voit päivittää Oma Fortumissa täältä: Asiakastietojen päivitys
Oma Fortum -palveluita kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaidemme toiveita. Jos et ole viime aikoina käynyt katsomassa miten palvelut ovat uudistuneet esimerkiksi kulutusseurannan osalta, suosittelemme että teet sen nyt. Palvelut ovat entistä monipuolisemmat ja toimivat nopeammin. Käy kurkkaamassa ja anna palautetta.
Valpas-palvelun päättymisaika: helmikuu 2022.