Oma Fortum

Oma Fortum on kotiasiakkaillemme suunniteltu palvelu, joka toimii sekä mobiilisovelluksena että nettipalveluna. Samalla Oma Fortum -tunnuksella käytät helposti molempia palveluita.

Easiness
Yksi tunnus kaikkiin palveluihin

Kaikki sopimukseesi liittyvät palvelut yhdellä tunnuksella. Sama tunnus Oma Fortumiin netissä ja sovelluksessa.

Fortum lampovahti
Kulutus- ja kustannusseuranta

Seuraat energiankulutusta helposti Oma Fortum -sovelluksessa sekä verkkopalvelussa.

My fortum
Helppokäyttöinen sovellus

Kotisi hyvinvointisovellus kulkee mukanasi kaikkialle.

Sama Oma Fortum -tunnus käy netissä ja sovelluksessa

Oma Fortum -tunnusta voit käyttää kirjautuessa Oma Fortum -verkkosivuille sekä ottaessasi käyttöön Oma Fortum -sovelluksen.

Mies kirjautuu läppärillä Oma Fortumiin

Oma Fortum - netissä

Oma Fortum -verkkopalvelussa hoidat turvallisesti omaan sähkö- ja kaukolämpösopimukseesi liittyvät muutokset ja seuraat kotisi energiankulutusta monipuolisesti. Kirjaudut omille sivuillesi sivun oikeasta yläkulmasta.

 

Hyödynnä älysovellus Oma Fortum

Puhelimeen ja tablettiin

Helppokäyttöinen sovellus näyttää esimerkiksi sähkökustannuksesi ja -kulutuksesi. Lue Oma Fortum -sovelluksesta

 

Lataa Androidille

Lataa iPhonelle tai iPadille

Lisätietoja Oma Fortum - palveluista

Miten saan käyttäjätunnuksen Oma Fortumiin?

Jos teit sähkösopimuksen asiakaspalvelussamme, sinulle on mahdollisesti luotu tunnus samassa yhteydessä. Silloin riittää, kun vaihdat salasanasi. Vaihda salasana

Jos käyttäjätunnusta ei vielä ole (käyttäjätunnus = sähköpostiosoitteesi), voit luoda sen itse. Luo Oma Fortum -tunnus

Henkilöasiakkaan Oma Fortum -tunnuksen luontiin tarvitset verkkopankkitunnuksesi. Jos käytössäsi on mobiilvarmenne, voit hyödyntää myös sitä.

Miten vaihdan salasanaa ja/tai käyttäjätunnustani?

Salasanan voit vaihtaa täältä: vaihda salasana

Jos sähköpostisi on muuttunut, tai muusta syystä haluat vaihtaa käyttäjätunnuksen, voit vaihtaa sen täältä: Käyttäjätilin tietojen päivitys (HUOM! Tämä toiminnallisuus on väliaikaisesti pois käytöstä. Päivittääksesi käyttäjätietojasi tai jos unohtunut salasana-toiminnallisuus ei toimi sinulle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme)

Huomaa, että käyttäjätilillä tehdyt päivitykset koskevat vain Oma Fortum -tilisi tietoja. Jos päivität sinne sähköpostiosoitteen tai muita tietoja, ne eivät vaihda asiakastietojasi, joiden perusteella esimerkiksi lähetämme sinulle sähköpostia tai muuta postia asiakkuuteesi liittyen. Asiakastietojasi voit päivittää Oma Fortumissa täältä: Asiakastietojen päivitys

Olen käyttänyt aiemmin Fortum Valpas -palvelua. Toimiiko se edelleen?

Oma Fortum -palveluita kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaidemme toiveita. Jos et ole viime aikoina käynyt katsomassa miten palvelut ovat uudistuneet esimerkiksi kulutusseurannan osalta, suosittelemme että teet sen nyt. Palvelut ovat entistä monipuolisemmat ja toimivat nopeammin. Käy kurkkaamassa ja anna palautetta.

Valpas-palvelun päättymisaika: helmikuu 2022. 

Yritys Online yritysasiakkaille ja taloyhtiön edustajille