Asiakaspalvelu

Valitse sinulle sopivin tapa ottaa yhteyttä: lähetä nettilomake, soita tai kysy laskuista chatbotilta.

CS2

Laskut ja maksaminen

Tarvitsetko lisää aikaa laskun maksamiseen? Hoida laskuasiat kätevästi virtuaalisen avustajan kanssa (24h)

Kysy chatbotilta

CS15

Palautteet, kyselyt ja yhteydenottopyynnöt

Haluatko lähettää meille viestin?

Avaa palautelomake

Onko sinulla kysyttävää laskusi maksamisesta? Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme hyvissä ajoin.

Ymmärrämme, että poikkeustilanne voi aiheuttaa maksuvaikeuksia. Mikäli sinulla on haasteita laskujen maksamisen kanssa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Pyrimme löytämään mahdollisimman joustavan ratkaisun tilanteeseesi.

Asiakaspalvelun puhelinnumerot

CS1

Sähkösopimus

0200 19000*

ma - pe 8 - 17
Sähkösopimukset, neuvonta, laskutus
Ulkomailta soitettaessa
+ 358 104 566 080
E2

Muuttopuhelin

0200 80000 *

ma - pe 7 - 22, la - su 9 - 17
Sähkösopimus uuteen kotiin
Ulkomailta soitettaessa

+358 10 45 66100

VC15

Energiatiimi

0200 99330*

ma - pe 8 - 17
Lähisähkö, Kotilataus, Fiksu, SmartLiving, Aurinkopaneelit
Ulkomailta soitettaessa
+358 10 45 66260
VC1

Charge & Drive

0800 1 99055 **

ma - su 24 h
Charge & Drive -latausverkosto
...
Kotilataus ja Aurinkolataus:
0200 99330*
HC1

Kaukolämpö

0200 19009*

ma - pe 8 - 17
Sopimukset, neuvonta, laskutus
Ulkomailta soitettaessa
+358 10 452 9456
HC8

Häiriöt kaukolämmön jakelussa

0800 1 90090 **

ma - su 24 h
Kerro meille kaukolämmön jakeluhäiriöstä koska vain.

Postiosoite

Voit lähettää meille myös postia osoitteeseen:

Fortum Asiakaspalvelu Oy
PL 100
00048 FORTUM

Chat

Saatat kohdata sivullamme chat-ruudun, jolla palvelee sekä virtuaalinen avustaja (Chatbot) että asiakasneuvojamme. Chat auttaa sopimuksen tekemisessä sekä laskutukseen liittyvissä asioissa. Voit esimerkiksi hakea sähkölaskulle maksuaikaa laskusivun chatissä.

Puhelujen hinnat

*Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.
**Maksuton