Asiakaspalvelu

Valitse sinulle sopivin tapa ottaa yhteyttä: lähetä nettilomake, soita tai kysy laskuista chatbotilta.

CS2

Laskut ja maksaminen

Tarvitsetko lisää aikaa laskun maksamiseen? Hoida laskuasiat kätevästi virtuaalisen avustajan kanssa (24h)

Kysy chatbotilta

CS15

Palautteet, kyselyt ja yhteydenottopyynnöt

Haluatko lähettää meille viestin?

Avaa palautelomake

Onko sinulla kysyttävää laskusi maksamisesta? Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme hyvissä ajoin.

Ymmärrämme, että poikkeustilanne voi aiheuttaa maksuvaikeuksia. Mikäli sinulla on haasteita laskujen maksamisen kanssa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Pyrimme löytämään mahdollisimman joustavan ratkaisun tilanteeseesi.

Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Poikkeusajat:
  • 1.tammikuuta: Muuttopuhelin palvelee klo 9-17. Sähkön ja kaukolämmön asiakaspalvelu, Energiatiimi ja LiveChat suljettu.
  • 6. tammikuuta: Muuttopuhelin, Sähkön ja kaukolämmön asiakaspalvelu, Energiatiimi ja LiveChat suljettu.
CS1

Sähkösopimus

0200 19000pvm/mpm
ma - pe 8-17

Sähkösopimukset, neuvonta, laskutus

Ulkomailta soitettaessa:
+ 358 10 45 66080

E2

Muuttopuhelin

0200 80000pvm/mpm
ma - pe 7-22, la - su 9-17

Sähkösopimus uuteen kotiin

Ulkomailta soitettaessa:+358 10 45 66100

VC15

Energiatiimi

0200 99330pvm/mpm
ma - pe 8-17

Lähisähkö, Kotilataus, Fiksu, SmartLiving, Aurinkopaneelit

Ulkomailta soitettaessa:
+358 10 45 66260

VC1

Charge & Drive

0800 1 99055maksuton
ma - su 24 h

Charge & Drive -latausverkosto

Kotilataus ja Aurinkolataus: 0200 99330

pvm/mpm
ma - pe 8-17

HC1

Kaukolämpö

0200 19009pvm/mpm
ma- pe 8-17

Sopimukset, neuvonta, laskutus Ulkomailta soitettaessa
+358 10 452 9456

HC8

Häiriöt kaukolämmön jakelussa

0800 1 90090 maksuton
ma - su 24 h

Kerro meille kaukolämmön jakeluhäiriöstä koska vain.

Puhelujen hinnat

pvm/mpm = Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.
Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.

Postiosoite

Voit lähettää meille myös postia osoitteeseen:

Fortum Asiakaspalvelu Oy
PL 100
00048 FORTUM

Chat

Saatat kohdata sivullamme chat-ruudun, jolla palvelee sekä virtuaalinen avustaja (Chatbot) että asiakasneuvojamme. Chat auttaa sopimuksen tekemisessä sekä laskutukseen liittyvissä asioissa. Voit esimerkiksi hakea sähkölaskulle maksuaikaa laskusivun chatissä.
 


Helppo sopimuksen valinta

Miten asut ja mitä arvostat? Valitse sähkö­so­pimus sen mukaan.

Aloita tästä

Yhdessä -blogi

Inspiraatiota ja hyödyllistä lukemista.

Yhdessä blogi

Tilaa uutiskirje

Pikku juttu

Tee pieniä ilmas­to­tekoja – säästät rahaa ja ympäristöä.

Lue ja liity mukaan