Yritysasiakkaan valtakirja

Yritysasiakkaan valtakirja

Yritysasiakkaanamme voit valtuuttaa yhteisvastuullisesti sopimuksesta vastaavan käyttäjän tai kolmannen osapuolen suorittamaan puolestaan myyntisopimuksen irtisanomisen, purkamisen, muuttamisen tai muun toimenpiteen. Tältä sivulta löydät Fortumin yritysasiakkaan valtakirjapohjan sekä ohjeet sen täyttämiseen ja toimittamiseen.
 

Lataa Fortumin valtakirjapohja yritysasiakkaalle

Muistilista valtakirjan laatimiseen

1. Valtuutuksen tulee olla aina kirjallinen.

2. Voit tehdä valtuutuksen käyttämällä tältä sivulta löytyvää Fortumin valtakirjapohjaa tai muuta pohjaa, johon on yksilöity seuraavat tiedot:

  • Tahdonilmaisu tai toimenpide, jota valtuutus koskee
  • Valtuutuksen peruste, jos se on käyttäjää sitovien myyntiehtojen mukaisesti esitettävä
  • Valtuutettavan yrityksen yhteyshenkilö ja tämän yhteystiedot
  • Käyttäjän sopimus- tai asiakasnumero ja käyttöpaikka, jota toimenpide tai tahdonilmaisu koskee
  • Valtuutuksen kesto.

3. Valtakirjan ja sen tahdonilmaisun tulee olla yksilöity.

4. Valtakirja on voimassa maksimissaan kahdeksan kuukautta. Emme ilmoita erikseen valtakirjan vanhenemisesta.

5. Toimita valtakirja alkuperäisenä ja allekirjoitettuna postimerkillä varustetussa kirjekuoressa osoitteeseen:

Fortum Asiakaspalvelu Oy / Valtakirja
PL 100, 00048 FORTUM

Voit myös toimittaa valtakirjan sähköisesti osoitteeseen sahko.yritys@fortum.com.

6. Perimme valtakirjan käsittelystä kulloinkin voimassaolevan palveluhinnaston mukaisen maksun.

7. Valtuuttajana huolehdit valtakirjan säilyttämisestä sekä vastaat sen peruuttamisesta.
 

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa valtakirjaan liittyvissä kysymyksissä

Asiakaspalvelumme palvelee yritystäsi numerossa

0200 19100

Avoinna ma-pe klo 8-17
*pvm/mpm
Ulkomailta soitettaessa:

+ 358 104 566 080