Asiakkaat

Asiakkaat

Vastuullisena sähkö-, kaasu-, lämmitys- ja jäähdytysliiketoimijana tarjoamme asiakkaillemme ympäristöystävällisiä ja kustannustehokkaita tuotteita ja palveluita. Asiakastyytyväisyyden kautta arvioimme liiketoimintamme vastuullisuutta eri sidosryhmien keskuudessa.

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää strategiamme toteuttamisen ja liiketoimintamme kasvattamisen kannalta. Olemme asettaneet tavoitteen asiakastyytyväisyydelle (≥ 70). Mittaamme asiakastyytyväisyyttä osana laajaa One Fortum -tutkimusta. Tutkimus tehdään vuosittain keväällä.

Palveluita asiakkaille

Olemme viime vuosina tuoneet markkinoille useita uusia palveluita, jotka vähentävät ympäristövaikutuksia ja parantavat asiakkaiden mahdollisuuksia hallita sähkönkulutustaan ja kustannuksiaan. Tarjoamme kestäviä ja kiertotaloutta edistäviä ratkaisuja niin energiantuotantoon, liikenteeseen kuin jätehuoltoonkin. Tarjoamamme ratkaisut liittyvät kotiautomaatioon, sähköautojen älykkääseen lataukseen, paikalliseen energiantuotantoon ja varastointiin sekä kysyntäjoustoon. Lisäksi tarjoamme monipuolisia asiantuntijapalveluita energiajärjestelmiin, sähkön ja lämmön tuotantoon ja prosessiteollisuuteen. 

 

 

Sustainability report

Kestävä kehitys 2020

Services for customers

Tuotteet ja palvelut yrityksille ja yhteisöille

Services for customers

Tuotteet ja palvelut kotiasiakkaille