Palvelutakuu

Haluamme, että asiakkaamme voivat tuntea olonsa turvalliseksi valittuaan Fortumin sähkönmyyjäkseen. Siksi myönnämme asiakkaillemme takuun, johon sisältyvä suoja on parempi kuin sähköasiakkaiden yleisissä sopimusehdoissa.

Esimerkkejä asiakaspalvelun käsittelyajoista

checkmark Created with Sketch.

Vastaamme soittopyyntöösi: 2 työpäivää

checkmark Created with Sketch.

Lähetämme pyytämäsi sähkötarjouksen: 3 työpäivää

checkmark Created with Sketch.

Lähetämme pyytämäsi kopion sähkölaskustasi: 7 työpäivää

checkmark Created with Sketch.

Laajempi laskuselvitys: yksi viikko

checkmark Created with Sketch.

Käsittelemme lähettämäsi reklamaation: yksi viikko

Kun haet Palvelutakuun mukaista korvausta, täytä hakemus tästä

  • 1
    Tämänhetkinen: Hakemus
  • 2
    Hakijan tiedot
  • 3
    Asiakastiedot
  • 4
    Perustelut
  • 5
    Complete
Aloita palvelutakuuhakemuksesi tästä
Ilmoita virheestä mahdollisimman pian tapahtuman jälkeen.

Hyvityksen edellytyksenä on, että asiakas ilmoittaa poikkeamasta Palvelutakuun toimitusehtoihin nähden Fortumille yhden (1) kuukauden kuluessa siitä, kun hänellä katsotaan olleen mahdollisuus havaita poikkeama.