Palvelutakuu

Haluamme, että asiakkaamme voivat tuntea olonsa turvalliseksi valittuaan Fortumin sähkönmyyjäkseen. Siksi myönnämme asiakkaillemme takuun, johon sisältyvä suoja on parempi kuin sähköasiakkaiden yleisissä sopimusehdoissa.

Esimerkkejä asiakaspalvelun käsittelyajoista

  • Vastaamme soittopyyntöösi: 2 työpäivää
  • Lähetämme pyytämäsi sähkötarjouksen: 3 työpäivää
  • Lähetämme pyytämäsi kopion sähkölaskustasi: 7 työpäivää
  • Laajempi laskuselvitys: yksi viikko
  • Käsittelemme lähettämäsi reklamaation: yksi viikko
Asiakaspalvelu

Kun haet Palvelutakuun mukaista korvausta, täytä hakemus tästä

  • Tämänhetkinen Hakemus
  • Hakijan tiedot
  • Asiakastiedot
  • Perustelut
  • Valmis
Aloita palvelutakuuhakemuksesi tästä
Ilmoita virheestä mahdollisimman pian tapahtuman jälkeen.
Hyvityksen edellytyksenä on, että asiakas ilmoittaa poikkeamasta Palvelutakuun toimitusehtoihin nähden Fortumille yhden (1) kuukauden kuluessa siitä, kun hänellä katsotaan olleen mahdollisuus havaita poikkeama.