Fortum mukana Työ ei syrji -kampanjassa – tekoja tasa-arvoisen työelämän puolesta

picnic-ebike

FORTUM OYJ VERKKOUUTINEN 20.8.2018

Fortum on mukana #eisyrji -kampanjassa, joka tähtää asenteiden muuttamiseen ja syrjinnän vähentämiseen suomalaisessa työelämässä. Tavoitteena on tehdä työelämän tasa-arvosta itsestäänselvyys. Kampanja toteutetaan Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n aloitteesta ja siihen osallistuu alkuvaiheessa yhteensä 17 erikokoista yritystä ja yhteisöä eri toimialoilta.  

Fortum on sitoutunut edistämään syrjimätöntä työkulttuuria. Kohtelemme toimintaperiaatteidemme mukaisesti kaikkia työntekijöitä tasapuolisesti rekrytoinnissa, palkkauksessa, henkilöstön kehittämisessä ja uralla etenemisessä. Myös kaikenlainen häirintä ja syrjintä on kielletty, ja siihen puututaan välittömästi.

"Kun haemme Fortumiin parhaita osaajia, emme katso sukupuoleen, ikään tai kulttuuritaustaan. Uskomme, että tasa-arvo lisää tehokkuutta ja on yritykselle kilpailuetu", toteaa viestinnästä ja  yhteiskuntasuhteista vastaava johtaja Arto Räty.

Kampanjassa ovat Fortumin lisäksi mukana S-ryhmä, Elisa, McDonalds, Helsingin yliopisto, Valio, Nordea, K-ryhmä, ISS, SOL, Osuuspankki, Finnair, Antell, Neste, Miltton, Nokia, Aava ja Barona.

Fortum Oyj
Viestintä

Lisätietoja:

EK:n mediatiedote kampanjasta
www.eisyrji.fi