Fortumin tilinpäätös ja toimintakertomus 2014 julkaistu

20 helmikuu 2015, 13:00

FORTUM OYJ PÖRSSITIEDOTE 20.2.2015 klo 13.00 EET

Fortumin tilinpäätös ja toimintakertomus 2014 on julkaistu. Julkaistu raporttikokonaisuus sisältää Fortumin hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen ja emoyhtiön tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen Fortumin hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Materiaali on tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla osoitteessa http://www.fortum.com/sijoittajat.

Fortumin kestävän kehityksen raportointi julkaistaan maaliskuussa suomeksi ja englanniksi osoitteessa http://annualreport2014.fortum.com.

Fortum Oyj
Helena Aatinen
viestintäjohtaja, konserniviestintä

Jakelu:
www.fortum.com/fi

Fortum
Fortumin toiminnan tarkoitus on tuottaa energiaa, joka edesauttaa nykyisten ja tulevien sukupolvien elämää. Vastaamme asiakkaidemme tarpeisiin tuottamalla, myymällä ja jakelemalla sähköä ja lämpöä sekä tarjoamalla energia-alan asiantuntijapalveluja. Yhtiön toiminta on keskittynyt Pohjoismaihin, Baltiaan, Venäjälle ja Puolaan. Vuonna 2014 Fortumin liikevaihto oli 4,75 miljardia euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 1,35 miljardia euroa. Konsernissa työskentelee noin 8 800 henkilöä. Fortum Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi