Kysymyksiä ja vastauksia; Fortum Charge&Drive ja Fortum Recharge

Fortum Charge&Drive ja Fortum Recharge; Muuttuuko asiakassuhteesi? Lue lisää alla.

Kysymyksiä ja vastauksia Fortum Rechargesta

Täytyykö minun tilata uusi RFID-tunniste?

Sinun ei tarvitse tilata uutta RFID-tunnistetta. Nykyinen Fortum Charge&Drive RFID-tunniste toimii normaalisti.

Voinko edelleen ladata sähköautoani Fortum Charge& Drive aplikaatiolla?

Kyllä, voit edelleen käyttää Fortum Charge&Drive aplikaatiota.

Missä tilaan RFID-tunnisteen jos olen uusi asiakas?

RFID-tunnisteen tilaat Fortum Charge&Drive aplikaatiosta.

Täytyykö minun rekisteröityä uudestaan, jotta voin käyttää latureita?

Sinun ei tarvitse rekisteröityä uudestaan. Jos olet jo rekisteröitynyt ja olet Fortum Charge&Drive asiakas, niin kaikki toimii ennallaan.

Missä löydän tietoa latureista?

Kaikki tiedot löytyvät aplikaatiosta. Aplikaation kartasta näet kaikki laturit, sekä näet jos ne ovat varattuina tai vapaina.

Vaikuttaako tämä uutinen mitenkään minuun jos olen Fortum kotilaturiasiakas?

a) Minulla on kotilaturi Fortumista. Vaikuttaako tämä minuun jollakin tavalla? - Ei vaikuta millään tavalla, kaikki toimii ennallaan.

b) Haluan tilata kotilaturin. Miten toimin? - Mukava kuulla! Teet sen tästä.

c) Miten tämä vaikuttaa taloyhtiöasiakkaisiin? - Kaikki toimii ennallaan jos olet taloyhtiöasiakas.

Millä tavalla asiakaspalvelu toimii?

Asiakaspalvelu toimii ennallaan ja auttaa mielellään kaikissa kysymyksissä. Asiakaspalvelu on auki vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä, ilmaisnumerossa 0800 1 99 055

Keneen olen yhteydessä jos latureissa on jotain vikaa?

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tuleeko Recharge keskittymään myös Eurooppaan, vai pelkästään Pohjoismaihin?

Recharge tulee kehittämään latauspalveluja Pohjoismaissa sekä mahdollisesti myös muilla markkinoilla.

Toimiiko SMS edelleen maksutapana?

Kyllä, voit edelleen käyttää SMS:ää maksutapana.