Kierrätys- ja jäteliiketoiminnan palveluissa viiveitä

27 marraskuu 2020

Fortumin kierrätys- ja jäteliiketoiminta Riihimäen laitosalue

Fortumin kierrätys- ja jäteliiketoiminnassa on otettu käyttöön uusi toiminnanohjausjärjestelmä 1.11.2020.

Toiminnanohjausjärjestelmän uudistamisen vuoksi tilausten käsittelyissä, jätenoudoissa, laskutuksessa ja raportoinnissa on valitettavasti tällä hetkellä viivettä.  
Haluamme toimia ennen kaikkea turvallisesti ja taata jätevirtojen asianmukaisen käsittelyn sekä jäljitettävyyden. Tämän vuoksi, asiakastietojen siirto järjestelmään on osoittautunut arvioitua hitaammaksi.

Jatkossa pystymme palvelemaan teitä, hyvät asiakkaamme, entistä nopeammin ja joustavammin. Annattehan tarvittaessa palautetta asiakaspalvelumme tai kuljettajiemme kautta. 

Kiitos kärsivällisyydestänne!

 

Alla koottuna tietoa muutokseen liittyen

 

Tilaus ja Nouto
Asiakaspalvelumme on hetkellisesti ruuhkautunut ja palveluissamme on toimitusviivettä.
Pyrimme noutamaan tilaukset mahdollisimman pian noutotilauksen jälkeen. Teemme kaikkemme, että saamme tilanteen normalisoitua mahdollisimman pikaisesti loppuvuoden 2020 aikana.

 

Raportointi
Mikäli tarvitsette raportin marraskuun osalta joulukuun aikana, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Muutoin toimitamme loppuvuoden raportit alkuvuoden 2021 aikana.

Erikseen asiakkaiden kanssa sovitut vuosiraportit toimitamme aikataulun mukaisesti alkuvuoden 2021 aikana.

 

Laskutus
Uudistuneessa laskussa jätetiedot näkyvät erillisellä, laskun mukana tulevalla liitteellä.
Laskutukseen liittyvissä epäselvyyksissä olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

 

Päivitämme tietoja asiakaspalveluumme tulleiden kysymysten perusteella.

Customer service

Asiakaspalvelu

+358 10 755 1625*
asiakaspalvelu1 [ät] fortum [piste] com

Asiakaspalvelumme palvelee sopimusasiakkaitamme ma-to klo 7.00–16.00 ja pe 8.30–16.00.

*Puheluhinnat: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti (sis. alv 24 %)