Voimmeko auttaa?

Asiakaspalvelumme ruuhkaisimmat tunnit ovat klo 8-9, 11-12 ja 16-17. Asiakaspalveluumme kannattaa soittaa tavallisimmin siis klo 9-11 tai klo 12-16 sisällä. Asiakaspalvelumme puhelinnumerot löydät täältä.

Voit hoitaa viiveettä itsepalveluna Oma Fortum –palvelussa useimmat sähkösopimukseesi liittyvät asiat.

Oma Fortum -palvelussa voit:

  • pyytää maksuaikaa laskulle
  • nähdä laskutilanteesi: avoimet laskut, sähkölaskusi summan, laskusi eräpäivän
  • tarkastella sähkösopimuksesi tietoja: sopimuksesi hinta, sopimustyyppi, sopimuksen alkamispäivän, sopimuksen voimassaolo
  • siirtää muuton yhteydessä vanhan sähkösopimuksesi uuteen osoitteeseen: muuttaessa sinun ei tarvitse etsiä uutta sähkösopimusta.


Kirjaudu Oma Fortum –palveluun tai lataa Oma Fortum -applikaatio puhelimeesi

Vakuutuksiin liittyviä toimeksiantoja, laskutusvälin vaihtamisen 12 kuukauteen tai laskutusosoitteen muutoksen voit tehdä soittamalla asiakaspalveluun.

Oma Fortum apuna seurantaan

Kaikki sopimuk­seesi liittyvät asiat Oma Fortu­missa

✓ Näet sähkön­käyttösi kilowat­teina ja euroina
✓ Löydät sopimustiedot ja laskut
✓ Näet etuoh­jel­massa hankkimasi ilmaiset tunnit
✓ Voit aktivoida helposti e-laskun
 

Tutustu Oma Fortumiin

Helppo sopimuksen valinta

Miten asut ja mitä arvostat? Valitse sähkö­so­pimus sen mukaan.

Aloita tästä

Yhdessä-blogi

Inspiraatiota ja hyödyllistä lukemista.

Yhdessä-blogi

Tilaa uutiskirje

Pikku juttu -etuohjelma

Tee pieniä ilmas­to­tekoja – säästät rahaa ja ympäristöä.

Lue ja liity mukaan