Voimmeko auttaa?

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut poikkeuksellisesta markkinatilanteesta johtuen.
Pahoittelemme jonoa puhelinpalvelussamme.

Asiakaspalvelumme ruuhkaisimmat tunnit ovat klo 8-9, 11-12 ja 16-17. Asiakaspalveluumme kannattaa soittaa tavallisimmin siis klo 9-11 tai klo 12-16 sisällä. Asiakaspalvelumme puhelinnumerot löydät täältä.

Voit hoitaa viiveettä itsepalveluna Oma Fortum –palvelussa ja Oma Fortum –sovelluksessa useimmat sähkösopimukseesi liittyvät asiat.

Oma Fortum -palvelussa voit

  • pyytää maksuaikaa laskulle
  • nähdä laskutilanteesi: avoimet laskut, sähkölaskusi summan, laskusi eräpäivän
  • tarkastella sähkösopimuksesi tietoja: sopimuksesi hinta, sopimustyyppi, sopimuksen alkamispäivän, sopimuksen voimassaolo
  • siirtää muuton yhteydessä vanhan sähkösopimuksesi uuteen osoitteeseen: muuttaessa sinun ei tarvitse etsiä uutta sähkösopimusta.


Kirjaudu Oma Fortum –palveluun tai lataa Oma Fortum -applikaatio puhelimeesi. Näin otat Oma Fortumin käyttöön.

Vakuutuksiin liittyviä toimeksiantoja, laskutusvälin vaihtamisen 12 kuukauteen tai laskutusosoitteen muutoksen voit tehdä soittamalla asiakaspalveluun.


Helppo sopimuksen valinta

Miten asut ja mitä arvostat? Valitse sähkö­so­pimus sen mukaan.

Aloita tästä

Yhdessä-blogi

Inspiraatiota ja hyödyllistä lukemista.

Yhdessä-blogi

Tilaa uutiskirje

Pikku juttu -etuohjelma

Tee pieniä ilmas­to­tekoja – säästät rahaa ja ympäristöä.

Lue ja liity mukaan